10 jaar business, bloggen & fashion: Emma Gelaude vertelt over haar eigenzinnige parcours en verworven inzichten in 'Make my dream work'

Feestelijke boekpresentatie met model Cesar Casier, Olcay Gulsen (Supertrash) en Maarten Kesteloot (Influo) op 5 oktober bij Fosbury & Son's

Een prachtig vormgegeven handboek voor ondernemers met no-nonsense tips, inspirerende quotes en leuke anekdotes die een blik achter de schermen van de modewereld werpen

De Gentse Emma Gelaude (°1984) begon haar carrière op vijftienjarige leeftijd als internationaal model. Geïnspireerd door de fashion wereld en gedreven door haar ambitie om zelf te ondernemen, lanceerde ze in oktober 2007 een personal styling-bureau voor België en Nederland. Omdat er geen reclamebudget voorhanden was om de business te promoten, stortte ze zich ook op een nieuw fenomeen: een blog waarop ze al haar ervaringen kon delen.

Zo groeide Belgiës eerste modeblog al snel uit tot een succes met een groeiend publiek van maar liefst tweehonderdduizend lezers per maand en een groot aantal volgers op sociale media.  De blog won verschillende prijzen en Emma verscheen in campagnes van onder meer Jean Paul Gaultier, Agent Provocateur, Starbucks, YSL en eBay.  Ze presenteerde haar eigen televisieprogramma, bracht een juwelencollectie uit, schrijft columns voor verschillende tijdschriften en werd door Karl Lagerfeld himself geregrammed op Instagram. Naast talloze persartikels introduceerde L’Officiel haar als de Belgische IT-girl.

In Make My Dream Work vertelt Emma meer over haar eigenzinnig parcours en welke inzichten op vlak van ondernemen, bloggen en mode haar vleugels hebben gegeven. En welke (harde) lessen ze geleerd heeft. Want op sociae medial en in de pers worden vaak de highlights belicht, maar het échte verhaal blijft onder de zeespiegel. Het zijn de vele ervaringen tussen de hoogte-en dieptepunten in die Emma deelt ter inspiratie, motivatie en empowerment voor al wie gepassioneerd onderneemt of wil ondernemen, projecten succesvol wil afronden en een eigen professionele weg wil uitstippelen. In mode of om het even welke sector. Voor zij die vooruit willen in het leven en hun dromen najagen.

SAVE THE DATE: Make my dream work zal feestelijk worden gelanceerd op donderdag 5 oktober 2017 bij Fosbury & Son's (Mechelsesteenweg 271, Bus 1.1, 2018 Antwerpen). Erbij zijn is gratis, maar gelieve uw komst te bevestigen via [email protected].

Voor het aanvragen van interviews, drukproeven, recensie-exemplaren en/of beeldmateriaal, kunt u terecht bij Ellen Van Tichelt ([email protected] / +32 474 69 13 70).

--------------------------------------------------------------------------------------

Make my dream work. 10 jaar Business, bloggen & fashion
272 p.