100 doe-het-zelf klussen - Sarah Beeny

Voor (on)handige harry's en henriëtta's

Net verhuisd en verbaasd over het aantal klussen dat op je wacht? Veel karweitjes zijn te eenvoudig (of te dringend) om er een dure vakman bij te halen, maar te moeilijk om er zonder kennis van zaken aan te beginnen.

Het boek bevat een handig overzicht van de ideale gereedschapskist & meer dan 200 duidelijke technische tekeningen.

Met dit boek op de werkbank en enige vastberadenheid kun je het vanaf nu zelf.

100 doe-het-zelf klussen - Sarah Beeny - ISBN 9789022330449 - €24,99 - Gebonden in kleur - Een uitgave van Manteau

Geef me gerust een seintje als u graag een recensie-exemplaar of meer informatie wenst.

Met dit boek kan je zelf:

• je toilet of afvoer ontstoppen
  • siliconenkit verwijderen en aanbrengen
  • je lekkende kraan repareren
  • je radiator ontluchten
  • krassen in je parket wegwerken
  • en nog 95 andere veelvoorkomende klussen aanpakken

Sarah Beeny, bekend van diverse woon- en renovatieprogramma's op tv, had het geluk dat haar vader haar van jongs af aan aanmoedigde om te klussen. En toen ze haar eerste flat kocht, kreeg ze van hem een oude boormachine, wat schroevendraaiers en een pak adviezen. Maar één ding had ze nog goed kunnne gebruiken: een boek met duidelijke tekeningen en een eenvoudige stap-voor-stapuitleg. Na twintig jaar ervaring in renovatie en nieuwbouw besloot ze om dat boek gewoon zelf te maken. Haar vuistregel? De voorbereiding is het halve werk. Of zoals ze zelf zegt: denk na, denk nog eens na, plan en plan dan opnieuw, meet en meet nog eens na - en ga dan pas aan de slag.

Lies Maes