Astrid Coppens en Dominique van Malder signeren 'Verboden verleiding': 12/11 Boekenbeurs Antwerpen

Het vervolg in boekvorm op de feelgoodfilm 'Verborgen verlangen'

Vanaf 22 november 2017 is de feelgoodfilm 'Verborgen Verlangen' te zien in de bioscoop. Astrid Coppens vertolkt hierin haar eerste (film)hoofdrol. Ze speelt Louise Elsschot, een schoenenverkoopster die zich voordoet als auteur van het literaire meesterwerk Verborgen verlangen en die zich ontpopt tot ware mediaster. Echte fans van beide dames hoeven na de vertoning geen afscheid te nemen, want bij Manteau verschijnt deze week alvast Verboden verleiding: het vervolg op de film in boekvorm.

Als kers op de taart komen Astrid Coppens en Dominique Van Malder - in de film noodgedwongen de ghostwriter van de succesroman - aanstaande zondag 12 november naar de jaarlijkse Boekenbeurs in Antwerp Expo voor een signeersessie in primeur. Een gehandtekend exemplaar bemachtigen kan tussen 14u en 16u bij WPG Uitgevers in Hal 4.

Verboden verleiding

Louise Elsschot en de prijs van succes

Het gaat Louise Elsschot voor de wind: het boek Verborgen Verlangen is een immens succes, ze heeft een eigen schoenenzaak, vormt een gelukkig koppel met uitgever Vincent Van Brakel en verwacht haar eerste kindje. Maar al snel blijkt dat een leven in de schijnwerpers ook een schaduwkant heeft.

Wanneer Louise een belangrijke rol krijgt in de langverwachte verfilming van het boek, gaat de bal aan het rollen. Nu ze eindelijk de kans krijgt om haar ambities waar te maken, slaagt ze er maar moeilijk in om die te verzoenen met haar nieuwe gezinsleven. En dan is er nog die zonderlinge man die haar sinds de Boekenbeurs lijkt te volgen. Hoelang zal ze haar geheim nog kunnen bewaren?

Verboden verleiding, geschreven door Karel Soffers
ISBN 9789022334720 | 114 blz. | € 15 | Paperback