Bake Off Vlaanderen. Het boek van de winnaar - Hans Martens bundelt zijn winnende recepten en meer!

Tien amateurbakkers gaven wekenlang het beste van zichzelf in een grootse bakwedstrijd: Bake Off Vlaanderen. Nu kennen we ook de winnaar. Proficiat, Hans!

Iedere thuisbakker heeft wel ergens een schriftje, een map of een bestand op de computer waarin hij zijn toprecepten bewaart. Zo ook Hans Martens, de winnaar van Bake Off Vlaanderen! Na het eerste bakboek bij de nieuwe reeks op VIER, deelt nu ook de winnaar zijn favoriete taarten, koekjes, brood en andere baksels. Voortaan kan iedereen leren bakken als de beste met het boek van de eerste winnaar van Bake Off Vlaanderen.

“Ik heb daar de afgelopen maanden veel werk aan gehad. Aanvankelijk dacht ik dat men een aantal recepten zou bundelen, en ik enkel op een paar foto’s moest opdraven. Maar het was echt de bedoeling om het boek van nul op te bouwen. Mijn recepten van Bake Off staan erin, maar nog verder uitgewerkt. De lezer zal zien dat het uitgangspunt van het boek vooral is om eenvoudige recepten te maken. Niet iedereen moet even goed als hofleverancier Herman van Dender zijn. Bij mijn baksels zijn soms ook hoekjes af of een vulling iets te lopend. Dat is helemaal niet erg. Als het maar lekker is." (GVA)

In het bakboek bij de populaire tv-serie vind je 50 recepten, hartig en zoet, om duimen en vingers bij af te likken. Met tips en tricks en handige stap-voor-stapfoto’s om thuis makkelijk aan de slag te kunnen gaan. Want zelf bakken is altijd lekkerder.

_____________________________

Bake Off Vlaanderen. Het boek van de winnaar | Hans Martens