Beats of love, balls of peace! Word guerilla tuinier met Martena Duss en fleur de stad op!

De koningin van de anti-verveling toont in een tutorial hoe je bloemballetjes maakt én verspreidt!

Op zoek naar leuke knutsel- en/of DIY-tips om met of zonder kinderen uit te werken tijdens de paasvakantie? Martena Duss helpt je een eindje op weg met onderstaand filmpje. Spread the love! :-)

Een boek boordevol leuke ideeën van 'Pasghetti' tot 'Stippenlift' om die stille momenten pit te geven.

Toen Martena Duss een origineel cadeautje wilde geven bij een geboorte, had ze een even eenvoudig als geniaal idee: een groot receptenboek tegen verveling. Weet je niet wat te doen? Maak zelf een zonnewijzer, schrijf in geheimschrift, bak een lekkere regenboogtaart, bereid een vogelsnack, ga op sporenzoektocht, kruip in een iglo, ontdek de wereld door een bontgekleurde caleidoscoop of leer en doe nog veel, veel meer.

De fantasie van Martena Duss zorgt ervoor dat verveling nooit meer vervelend zal zijn. In dit boek ontdek je 79 ideeën die je leven kunnen veranderen. Tussen de kaften vind je gouden raad en spannende tips. De meeste recepten kun je zelf maken, voor andere zal een beetje hulp van pas komen.

• Voor kinderen én volwassenen
  • Van de auteur van The Sweat Shop Book

Martena Duss werd geboren in Luzern (Zwitserland), verhuisde als tiener naar Gent en woonde de afgelopen tien jaar in Parijs. Samen met Bent Van Looy heeft ze een dochter Harper. Als make-upartieste nam ze de beroemdste gezichten onder handen, zoals die van Naomi Campbell en Charlotte Rampling. Aan de oevers van de Seine bouwde creatieve duizendpoot Martena de kleurrijke wereld van Wanderlust uit. Ze is ook medeoprichtster van Sweat Shop, het eerste Parijse café couture, waar haute couture en een breicursus voor kinderen onder één dak woonden. Hierover schreef ze The Sweat Shop Book, dat verscheen in Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en Australië.

---------------------------------------------------------------------------

Het grote receptenboek tegen verveling. Van Pasghetti tot Stippenlift | Martena Duss
ISBN 9789022332177 | € 24,99 | ca. 144 blz. | Hardcover
Uitgegeven door Manteau