Benieuwd naar het lievelingsgerecht van Tom Waes? Of de zoete zonde van Ella Leyers?

Sofie Dumont gaat in 'De keuken van Sofie' met de lievelingsrecepten van onze BV's aan de slag!

“Al vóór ze Feeling-Gastvrouw was, was ik dol op de smaakvolle no nonsense recepten van Sofie Dumont. Haar nieuwe kookboek voeg ik zeker toe aan mijn collectie.” – Nathalie Balsing, Feeling

Samen eten is samen genieten. Onder dat motto nodigt Sofie elke week een gast uit in haar keuken om samen te bakken en in de potten te roeren. De zestig lekkerste en leukste creaties werden verzameld in dit boek. Overzichtelijk opgedeeld in vier seizoenen vind je de favoriete gerechten, de klassiekers van oma, de zoete zondes of de buitenlandse ontdekkingen die Sofies bekende vrienden met haar deelden. Sofie zette hun gerechten moeiteloos naar haar hand en liet haar tafelgenoten smakken van genot. Met het kookboek De keuken van Sofie kun ook jij nu je vrienden en familie doen likkebaarden.

• 4 seizoenen van het populaire programma op VTM, 60 recepten en nog veel meer foto's
  • Kook zelf het lievelingsgerecht van Koen Wauters of de zoete zonde van Ella Leyers

Sofie Dumont werd in 2009 bekroond tot Belgische Lady Chef van het jaar. De media-aandacht die daarop volgde, lanceerde haar als schermgezicht. Achtereenvolgens presenteerde ze de programma’s Goe gebakken en De meesterbakker. Met De keuken van Sofie heeft ze definitief een plaatsje verworven tussen Vlaanderens populairste koks.

'De keuken van Sofie' is elke week van maandag tot vrijdag te zien op VTM.

Recepten en beeldmateriaal uit De keuken van Sofie zijn beschikbaar op aanvraag.

De keuken van Sofie | Sofie Dumont
ISBN 9789022332153 | €19,99 | ca. 192 blz. | Paperback