Cadeautjes uit de keuken - De Praktische School verschijnt op 10 oktober

Geen onpersoonlijk geschenk, maar een homemade cadeautje dat nog lekker is ook!

Cadeautjes geven is altijd leuk, maar een homemade, mooi verpakt cadeautje is nog fijner, voor de schenker én de ontvanger. ISBN 9789022328750 - € 19,95 - 144 blz. - Gebonden geheel in kleur - Manteau

Cadeautjes geven is altijd leuk, maar een homemade, mooi verpakt cadeautje is nog fijner, voor de schenker én de ontvanger. Het bereiden en het verpakken alleen al geeft veel voorpret en de verraste blik van wie het krijgt, kan het plezier alleen maar vergroten. En dan heeft hij of zij er nog niet eens van geproefd!

Energierepen of havermoutkoekjes met chocolade en veenbessen voor de jarige sportieveling; marsepeinsnoepjes, bokkenpootjes of lavendelkoekjes voor de zoetekauw; aperitiefkoekjes, courgettemuffins of olijvencake met kruiden voor de liefhebber van hartig; snoezige potjes sinaasappelgelei met citroentijm, pompoenchutney, abrikozenconfituur met amandelen en rozijnen voor de gastvrouw; limoncello, advocaat of een barbecuepakket voor de gastheer… of is het andersom?

In Cadeautjes uit de keuken vind je meer dan 60 creatieve recepten - zoet en hartig, confituren en chutneys, smaakmakers - en inpakideetjes. Wedden dat je voortaan ietsje vaker uitgenodigd wordt en dat je stiekem enkele cadeautjes maakt om jezelf te verwennen?

Lies Maes