Coppers trakteert! 10 jaar Liese Meerhout

Coppers viert met 'De jongen in het graf' Liese Meerhout haar 10de verjaardag

In 2018 vieren we samen met Toni Coppers het tienjarige jubileum van de populaire thrillerreeks rond de Antwerpse commissaris Liese Meerhout. Tien jaar geleden introduceerde Coppers zijn hoofdpersonage in Niets is ooit, het eerste boek in de reeks, dat al direct genomineerd werd voor de Hercule Poirotprijs. Tal van nominaties, verschillende onderscheidingen en een televisiereeks later, is Coppers aan zijn veertiende Liese Meerhout-thriller toe en heeft hij een grote schare fans. Zijn nieuwste thriller De jongen in het graf verschijnt naar aanleiding van het jubileumjaar in een gloednieuwe vormgeving en ligt vanaf 12 mei in de winkel.

Ter gelegenheid van Liese Meerhouts 10de verjaardag trekt Coppers door Vlaanderen om zijn fans te trakteren. Het startschot wordt gegeven op de markt van Sint-Truiden op 12 mei 2018.

• za 12/05
    8u - 12u: Markt Sint-Truiden
    15u -17u: Standaard Boekhandel Hasselt
  • woe 16/05