'De barmhartigen' live op donderdag 29 januari!

De Kruitfabriek Leest met Koen Van Wichelen

Volg de online blogtour van 'De barmhartigen' nog t.e.m. 23 januari: http://prez.ly/jdi.

Als sluitstuk wordt de nieuwe roman van Koen Van Wichelen live voorgesteld in De Kruitfabriek te Vilvoorde op donderdagavond 29 januari.

De toegang is gratis, maar het aantal plaatsen is beperkt. Gelieve aan te melden via [email protected].

'De barmhartigen is een heel goede roman. Je beste tot nu toe. Well done, Koen' - Herman Brusselmans

'Van Wichelen verstaat de kunst zijn lezer pagina na pagina sterker aan het verhaal te verslaven. Met humor, met rauwe passages, maar ook met prangende vragen zoals die over het waardige levenseinde. Een opmerkelijke roman.' - Het Nieuwsblad ****