De kleine held met de eierdop is terug!

Calimero

Calimero is helemaal terug in een fantastische nieuwe animatieserie. Daarin speelt het beroemde zwarte kippenkuiken met eierdop op het hoofd de rol van een jonge held, die met beide voeten in de wereld staat. Die niet langer het slachtoffer is van allerlei onrecht, maar bruisend van energie zelf opkomt tegen dingen die niet kunnen.

Dat is niet eerlijk!

Priscilla heeft voor haar verjaardag een mooi muziekdoosje gekregen. Maar plots is het verdwenen… Wie is de dief? Alles wijst in de richting van Calimero. En dat vindt hij niet eerlijk! Kan hij dit mysterie oplossen?

Dat is niet eerlijk! | 2+
ISBN 978 90 02 25676 9 | € 6,99

De grote vliegerwedstrijd

Calimero heeft de mooiste vlieger van heel het dorp. Het kan niet mislopen: hij zal de grote vliegerwedstrijd winnen. Maar dat is buiten de onhandige Pieter gerekend. Hij maakt Calimero’s vlieger stuk. Dat is niet eerlijk. Maar, wat nu gedaan?

De grote vliegerwedstrijd | 2+
ISBN 978 90 02 25794 0 | € 6,99

Zoek- en stickerboek

Calimero en zijn vrienden beleven elke dag de dolste avonturen. Kijk mee in dit stickerboek en plak alle stickers op de juiste plaats. Op elke plaat vind je ook nog eens verschillende zoekopdrachten. Met dit zoek- en stickerboek ben je lange tijd zoet!

Calimero zoek- en stickerboek | 2+
ISBN 978 90 02 25798 8 | € 6,99

• Pure nostalgie voor jonge ouders
  • Superklassieker in een nieuw jasje