'EXKi - Hét kookboek': 140 recepten met seizoensgroenten in een glansrol

Snel, makkelijk, gezond en altijd lekker

Over één ding zijn alle voedingsdeskundigen het eens: groenten zijn een weldaad voor onze gezondheid. Hoe meer natuur op je bord, hoe meer gezond eetplezier. De EXKi-restaurants staan al jaren garant voor lekker eten met oog voor kwaliteit, versheid, gezondheid en duurzaamheid. Koken met producten van het seizoen, met zo veel mogelijk groenten en fruit, met producten van telers die het beste voorhebben met onze planeet: dat is waar EXKi voor staat.

Al meer dan 15 jaar ontwikkelen en bereiden de EXKi-chefs vanuit die basisfilosofie gezonde recepten met veel groenten, en al meer dan 15 jaar vallen de recepten in de smaak bij een stijgend aantal klanten. Met dit kookboek wil EXKi iedereen ook thuis laten mee-eten van heerlijke seizoensrecepten om zo nog meer mensen over de streep te trekken naar een duurzame en gezonde manier van koken.

De 140 recepten in dit boek zijn ingedeeld volgens de seizoenen en zijn makkelijk en snel te bereiden. Ook wordt rekening gehouden met wie glutenvrij, lactosevrij of veggie wil eten. Voor elk wat wils, maar altijd lekker.

Vier de lente met een Quiche met lentegroenten, zet de zomer in met Penne met artisjokken, proef de herfst in de Champignon-kastanjesoep en houd het in de winter lekker warm en gezellig met de Aardappelcrumble met kurkuma. Mmmm.

_____________________________________________
EXKi - Hét kookboek