Geef je jeans een nieuw leven met '100% JEANS'

28 trendy en unieke naaiprojecten met je oude jeans

Jeansstof of denim is een van de populairste stoffen aller tijden. In 100 % Jeans vind je 28 naaiprojecten om je oude jeans te hergebruiken. Het resultaat van deze metamorfose: een hoedje, een toilettas, een schoudertas, een riem, een tablethoes, een paar slofjes, een sierkussen, een poef en nog 20 andere verrassende ontwerpen. Dankzij de inspirerende foto's, de duidelijke uitleg en tientallen instructieve tekeningen kan iedere naaister ermee aan de slag. En omdat iedere jeans verschillend is, creëer je zo een uniek object. Dan rest je niets anders dan er trots mee te pronken.

-----------------------------------

100% Jeans – Céline Dupuy – €19,99 – 144 blz. – paperback – Manteau