HERDRUK voor Het laatste oordeel van TONI COPPERS

Vliegende start voor Toni Coppers!

Na amper 3 dagen voorzien we een tweede druk van Het laatste oordeel van Toni Coppers. Sinds afgelopen vrijdag 28 maart, ligt het boek in de winkel.

'Coppers vertelt het discreet, soms poëtisch en zonder drang naar sensatie. De karakters zijn mooi uitgewerkt.' – Knack Hercule Poirotprijs 2014, juryverslag

Toni Coppers is beschikbaar voor interviews. Geef me gerust een seintje als er vragen zouden zijn.

ISBN 9789022331323 - Het laatste oordeel - Toni Coppers - € 21,99 - 336 blz. - Paperback - Manteau

Zomer, een broeierige avond in augustus. De twaalfjarige Emma verdwijnt uit het ouderlijk huis in de Antwerpse deelgemeente Berchem. Er zijn aanwijzingen dat het meisje is weggelopen, maar er zijn ook verontrustender elementen: ze heeft haar gsm en haar geneesmiddelen niet meegenomen. Commissaris Liese Meerhout heeft er een wrang gevoel bij.

Na enkele dagen, er is nog steeds geen spoor van Emma, verdwijnt ook de dertienjarige Femke terwijl ze natuurfoto’s neemt in het domein van Fort 4 in Mortsel. Alle alarmbellen rinkelen nu bij het team. Is er een verband? Hebben de speurders te maken met een psychopaat die jonge meisjes ontvoert?

Commissaris Meerhout en haar collega’s zijn dag en nacht in touw om de meisjes terug te vinden. Als de motieven van de dader stilaan duidelijk worden, is de waarheid veel schokkender dan iemand ooit had kunnen vermoeden.

Met Dood water maakt Coppers zijn reputatie van 'nieuwe Aspe' waar. – Gazet van Antwerpen

Dood water van Toni Coppers is meer dan degelijk vakwerk. – De Standaard

Goed geschreven, mooie plot met de nodige spanning en privé-besognes van de speurder. – VN Thrillergids

Coppers vertelt het discreet, soms poëtisch en zonder drang naar sensatie. De karakters zijn mooi uitgewerkt. – Knack Hercule Poirotprijs 2014, juryverslag

Toni Coppers is met Het laatste oordeel aan zijn achtste thriller toe. Met Dood water won hij in 2014 de Knack Hercule Poirotprijs. Zijn misdaadromans worden binnenkort verfilmd voor VTM. Toni woont en schrijft in Antwerpen.