Het Grote Naaiboek - De Praktische School|Femma verschijnt midden december

Met gratis patronenboekje

Met de hulp van HET GROTE NAAIBOEK en Femma pronk je binnenkort met je eigen, zelfgenaaide stuk. Deze naaibijbel is het resultaat van tientallen jaren expertise gecombineerd met jong talent! ISBN 9789022328767 - € 39,95 - Gebonden - 432 blz. - Een uitgave van Manteau

Zelf je eigen kleding maken is hip en leuk. Met een beetje handigheid en geduld tover je een lap stof om in een modieuze bloes, een stoer meisjesjurkje of een schattige jongensbroek.Voor wie altijd al graag met naaien wilde beginnen maar niet durfde, is er nu eindelijk HET GROTE NAAIBOEK.

De onmisbare gps voor wie enthousiast een naaimachine kocht, maar plots beseft dat het toch iets moeilijker is dan gedacht. Ook voor de meer ervaren naaisters is dit boek bijzonder geschikt om de naaivaardigheden op te frissen en nieuwe inspiratie op te doen. Alle basistechnieken worden met handige stap-voor-stapfoto’s en duidelijke instructies uitgelegd: patronen lezen, stof knippen, naden naaien, knoopsgaten maken, een voering instikken… En om de technieken in de praktijk te brengen vind je een vijftigtal naaiprojecten, in woord en beeld: feestelijke decoratie, een knappe hoes voor je tablet,een tafeltent voor de kinderen, een babycape, een festivalhoedje, een luchtige tuniek, een A-lijnrokje voor moeder en dochter, een elegante jurk… voor kleine en grote maten.

De patronen van de kleren krijg je er gewoon gratis bij!

Nieuwe en ervaren Femma-medewerkers en -lesgevers zetten hun schouders onder dit project. Sommigen hebben tientallen jaren ervaring en geven zelf ook naaiworkshops. Anderen zijn jonge creatievelingen die bruisen van de inspiratie. Dankzij deze unieke combinatie kan dit boek zich terecht HET GROTE NAAIBOEK noemen. Het boek vormt tevens de basis voor de talrijke naaicursussen, workshops en naaisalons die Femma organiseert.

Bladerpdf-totaal_klein.pdf

PDF - 6.3 Mb