Het is gebeurd!

Vanaf nu kunt u zelf De Slimste Mens ter Wereld worden. Hoe? Met het enige echte Slimste Mens ter Wereld Quizboek

• 109 pagina’s met fotorondes, puzzels, 3-6-9 vragen en ook enkele grappen.

Wie is de Slimste Mens ter Wereld? Wie weet dat Lottes in het zoute sop tot een leven als zeeduivel zijn gedoemd, maar ook dat je een jonge haring in de friendzone gewoon een maatje noemt? Wie weet dat Nazi's wel eens cyaankali verstopten in hun tand en dat Indiërs hun poep afvegen met hun linkerhand, maar ook dat je 'nee laat maar' moet zeggen als de chauffeur van een bomauto je voorstelt: 'menier menier, kom, rij mee, t wordt hiel plezant!'? Wie weet waar het ontbrekende paneel van het Lam Gods is gebleven, maar ook dat Paus Pius de tweede ooit een erotische bestseller heeft geschreven?

Met dit boek kan u vanaf nu niet alleen de leukste, maar ook de Slimste thuis zijn.

-------------------------------------

Slimste Mens ter Wereld Quizboek