'Het zusje' van Louise Jensen - Engelse publiekslieveling en dé psychologische thriller van het moment

Na Claire Douglas' De pier en Lisa Ungers De Rode Jager verschijnt nu Louise Jensens Het zusje. Drie gelauwerde bestsellerauteurs uit de UK en de VS. Drie spannende vrouwen die de lezer deze zomer niet zullen loslaten.

Het zusje ​van Louise Jensen

‘Ik heb iets vreselijks gedaan, Grace. Ik hoop dat je me kunt vergeven.’

Grace is de dood van haar beste vriendin Char​lie nooit te boven gekomen. Ze wordt achtervolgd door haar laatste woorden. Op zoek naar antwoorden opent ze een doos met persoonlijke aandenkens en brieven van Charlie. Daarna realiseert ze zich dat ze eigenlijk maar heel weinig wist over haar hartsvriendin.

Wanneer Grace op zoek gaat naar Charlies vader, komt ze in contact met Anna, die claimt het zusje van Charlie te zijn. Voor Grace voelt het algauw alsof Anna familie is en door haar komst wordt het verlies van Charlie iets draaglijker.
Maar er klopt iets niet.
Enkele jaren geleden raakte Louise Jensen gewond bij een ongeluk. Als afleiding voor de pijn en haar beperkte bewegingsvrijheid begon ze met schrijven. Van haar debuutthriller Het zusje werden in het Verenigd Koninkrijk bijna 500.000 exemplaren verkocht. Louise Jensen woont met haar gezin in Northamptonshire en geeft mindfulnesstrainingen.

_________________________________________________________
Louise Jensen, Het zujes
ISBN 9789400508439 | 352 blz. | € 19,99 | Paperback
_________________________________________________________

De Rode Jager ​van Lisa Unger

Zoey Drake woont met haar ouders in een huis in de bossen rond Lost Valley, waar haar zorgeloze tienerbestaan wreed ten einde komt wanneer gewapende indringers haar ouders vermoorden. Wat zochten deze mannen, die nooit werden opgepakt voor hun gruweldaden?

Tien jaar later komt het huis via een erfenis in het bezit van Claudia Bishop. Zonder ook maar iets te weten over het vreselijke misdrijf dat zich hier heeft afgespeeld, besluit ze het huis op te knappen en er een nieuw leven te beginnen met haar dochter Raven. Claudia neemt niet alleen het huis onder handen, maar probeert op deze manier ook om traumatische ervaringen uit haar leven te verwerken.

Terwijl Zoey zint op wraak en Claudia meer te weten komt over het huis en de door haar ingehuurde klusjesman, beginnen zich gebeurtenissen te ontvouwen die beide vrouwen dwingen tot keuzes en inzichten die bepalend zullen zijn voor de rest van hun leven.

Lisa Unger (1970) is New York Times-bestsellerauteur van meer dan tien thrillers, waaronder de internationale bestsellers In vuur en vlam en Inkt en bloed. Haar boeken worden wereldwijd in 26 talen vertaald en aangeprezen door onder meer Publishers Weekly, New York Daily News en Amazon. Ze verkocht eerder al meer dan twee miljoen boeken in de VS.

‘Een adembenemende thriller. Hoe Unger schrijft over identiteit en zelfbeschikking zal niemand onberoerd laten.’ – Publishers Weekly

‘Bijzonder goed. Harde actie, tomeloze vaart, tot je het boek met een verlichte zucht weer weglegt.’ -
VN Thrillergids

__________________________________________
Lisa Unger, De Rode Jager
ISBN 9789022333525 | 320 blz. | € 21,99 | Paperback
___________________________________________

De pier van Claire Douglas

Iemand weet waar ze is...

Bijna twee decennia geleden verdween de 21-jarige Sophie Collier. Ze werd voor het laatst gezien op de oude Victoriaanse pier in het kustplaatsje Oldcliffe.
Frankie Howe wordt al twintig jaar geteisterd door nachtmerries over de verdwijning van haar beste vriendin. Ze is naar Londen verhuisd om de vreselijke her inneringen zo ver mogelijk achter zich te laten. Maar wanneer ze een telefoontje krijgt van Sophies broer, die haar vertelt dat er een lichaam is gevonden, weet ze dat ze niet langer kan weglopen voor het verleden.

Angstig voor de emoties die los komen als de oude wonden weer worden opengereten, keert Frankie toch terug naar het dorp waar ze opgroeide. Wat niemand daar weet, is dat Frankie een geheim met zich meedraagt. Maar wat Frankie niet weet, is dat ze niet de enige is die iets verborgen houdt.

‘Pakkend en huiveringwekkend.’ CLOSER

‘De spanning druipt van elke pagina. Een verslavende leeservaring.’ THE SUN