Hou je manieren in 50 stappen - WASBAR verschijnt op 21 oktober

Of hoe het eigenlijk moet

Dries en Yuri, de jongens achter het succesvolle concept WASBAR, leerden vorig jaar de Vlaming met succes zijn plan trekken (met meer dan 10.000 verkochte boeken!). Er zijn twee dingen die je moeder je als kind steeds vertelt: 'Trek eens je plan' en 'Hou je manieren'. Dries en Yuri vonden het dan ook een logische stap om na hun Trek je plan aan Vlaanderen te tonen hoe het eigenlijk moet met Hou je manieren in 50 stappen.

ISBN 9789022330456 - € 19,99 - 160 blz - paperback met flappen - Een uitgave van Manteau

Wanneer neem je je telefoon op en wanneer niet? Hoe gedraag je je in het vliegtuig? Hoe eet je sushi als een echte Japanner? Wat zet je op Facebook of wat zijn nu eigenlijk de échte e-mailregels? Verder vertellen ze over correcte tafelmanieren en hoe je de perfecte gastheer of gast kunt zijn.

Met hun vlotte pen en zeer kleurrijke beelden blijven Dries en Yuri weer ver weg van de belerende toon en brengen ze op een guitige manier de basis van de omgangsvormen tot leven.

Met extra tips van Joy Anna Thielemans, ianka Fleerackers, Lize Feryn en Noémie Wolfs.

Met die twee gasten wil ik trouwen. - Joy Anna Thielemans

Een mens is nooit te oud om bij te leren. - Els De Schepper / Libelle TV

Het perfecte verjaardags- of nieuwjaarsgeschenk - Belmodo.tv

Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde zijn twee jonge ondernemers met een achtergrond in marketing. WASBAR, een unieke mix van café en wasserette, is hun geesteskind. Met hun drie vestigingen in Vlaanderen (Gent, Antwerpen, Kortrijk) zijn ze inmiddels een vaste waarde geworden in het Vlaamse retaillandschap. En het buitenland lonkt.