In september nieuw boek van 'Dagelijkse kost' bij WPG/Manteau

Met zijn populaire ‘Dagelijkse kost’-reeks op één, inspireert Jeroen Meus elke dag honderdduizenden Vlaamse televisiekijkers, en dat wil hij ook de komende jaren blijven doen met een nieuwe boekenreeks.

In september verschijnt een vernieuwde en eigentijdse ‘Dagelijkse kost’, met honderd nieuwe recepten. Jeroen Meus beheerst de juiste technieken en kookt met goede ingrediënten en vooral met passie én plezier. Gezond, bewust, complexloos en betaalbaar.

De nieuwe 'Dagelijkse kost' verschijnt bij uitgeverij Manteau, onderdeel van WPG Uitgevers België. Uitgeefdirecteur Marianne De Baere verwelkomt Jeroen met groot enthousiasme:

“We zijn zeer blij met de komst van Jeroen, omdat hij als mens en televisie-chef de perfecte verpersoonlijking is van de lijn die we met onze culinaire boeken bij Manteau hebben uitgezet. Een filosofie waarbij eten en leven quasi samenvallen. Ongedwongen koken en lekker eten, voorbij alle voedselhypes. Net als Jeroen hechten we een groot belang aan het team achter het boek. Wij stappen graag mee in dit verhaal, met hetzelfde enthousiasme waarmee Jeroen achter zijn kookpotten staat.’

Vanaf dit najaar, naast de dagelijkse afspraak met 'Dagelijkse kost' van productiehuis Hotel Hungaria, een nieuw jaarlijks rendez-vous met de boeken van ‘Dagelijkse kost’ bij uitgeverij Manteau. Het boek ligt midden september in de winkel.

Marianne De Baere
Uitgeefdirecteur Manteau