'Inspiralized': het receptenboek dat je groene gerechten een boost geeft

Onmisbaar voor wie een spiraalsnijder heeft, een absolute verleiding voor wie er nog een moet aanschaffen

Creatieve en gezonde gerechten in een handomdraai: spiralize je groenten tot decoratieve smaakbommetjes

Maak van courgettes swingende, kringelende sliertjes, van radijzen en pompoenen fleurige, zwierige schijfjes en van appels en bananen heerlijke, bengelende bommetjes die ontploffen in je mond.

Ali Maffucci, dé spiralizer-expert, toont in haar kookboek Inspiralized wat je tevoorschijn kan toveren aan de hand van meer dan 80 originele recepten. Voortaan is je spiraalsnijder geen toestel meer dat ergens een verborgen bestaan in je keuken leidt, maar een handig apparaat dat je de hele dag door aan het werk kunt zetten: van ontbijt, snack, soep, lunch en hoofdgerecht tot dessert.

----------------------------------------------------------------------------------

Inspiralized | Ali Maffucci
ISBN 9789022332405 | ca. 224 blz. | ca. €22,50 | Paperback