Ish Ait Hamou brengt 'Cécile' persoonlijk langs

20 winnaars ontvangen zijn nieuwe boek in primeur

Op 13 mei verschijnt Cécile, de nieuwe roman van Ish Ait Hamou. Vorig jaar debuteerde hij met Hard hart, goed voor 10.000 verkochte exemplaren, en Cécile is nu al op weg om een even succesvolle opvolger te worden.

Tot voor kort kon het publiek zijn tweede roman in pre-order bestellen en zo deelnemen aan een wedstrijd. Honderden lezers verzekerden zich al van hun exemplaar. Sommigen onder hen kregen nog nét dat beetje extra. Ish belde vijfentwintig lezers op en bezorgde hen het boek persoonlijk, waar ze zich ook bevonden. Volledig exclusief en nog voor het boek in de winkel lag. Blijdschap, ontroering - en ja, soms zelfs een lichte vorm van hysterie - waren het gevolg. Maar bekijk het bijgesloten filmpje vooral zelf...

De manier waarop Ish Cécile bij de lezer brengt is uitzonderlijk, de manier waarop hij jongeren weet te inspireren en hen aanzet tot lezen ongezien.