Lisa Unger - 'In vuur en vlam'

New York Times-bestseller

Ian Paine is sinds zijn jeugd op de vlucht. Als kind wilde hij alleen maar iemand anders en ergens anders zijn. Om de pijn te verzachten vluchtte hij in alcohol, drugs en tonnen junkfood - tot hij écht iemand anders was. Voor de mensen in het dorp was hij een in zichzelf gekeerde, dikke jongen. Maar Ian had geluk. Hij slaagde erin te ontsnappen en werd een succesvolle bestsellende striptekenaar in New York City.

En hij heeft Priss. Niemand begrijpt Priss zoals Ian dat kan, en omgekeerd. Ze is alles wat hij niet is: krachtig, verleidelijk, mooi. Gevaarlijk. Priss lost de problemen op die Ian zelf niet aankan, al sinds hun kindertijd, maar tegelijk blijft ze zijn verslavingen voeden: drugs, seks, alcohol. En daar wil Ian komaf mee maken. Alles komt in een stroomversnelling wanneer hij de lieve, mooie Megan ontmoet. Voor haar wil hij zijn leven veranderen. Maar Priss houdt niet van verandering. Verandering maakt haar boos. En als Priss boos is, gebeuren er vreselijke dingen...

'Ungers complexe en getraumatiseerde personages in haar nieuwste psychologische thriller beklijven van begin tot einde. Waarschijnlijk haar beste boek tot nog toe.' - Library journal

'Nog maar eens recht in de roos. Een absolute hit.' - Kirkus reviews

'Hilarisch en diep tragisch... Unger heeft een talent om tegelijk verhalen te vertellen met geweldige personages en de lezer te manipuleren. Het is verschrikkelijk goed.' - Associated press

Lisa Unger werd geboren in Connecticut, maar groeide op in Nederland, Engeland, New Jersey en New York. Voor ze zich volledig aan het schrijven wijdde, werkte ze in de uitgeverswereld. Van haar boeken, die in meer dan 26 landen verschijnen, werden wereldwijd miljoenen exemplaren verkocht. Lisa Unger woont met haar gezin in Florida.

ISBN 9789022331644 | In vuur en vlam | 379 blz. | €24,99 | Paperback | Manteau