Maak je hoofd helemaal leeg met de nieuwste puntjesboeken 'Rangoli' en 'Parijs'

Twee originele rustbrengers waarmee je iedereen blij kan maken

Bekijk onderaan het persbericht de how to-filmpjes!

Van puntje tot puntje. Parijs

Parijs is een van de steden die het meest tot de verbeelding spreken. En als Parijs zich verstopt achter honderden puntjes, dan is de verrassing nog groter. In Van puntje tot puntje. Parijs ontdek je stipje na stipje wie of wat zich achter de puntjes schuilhoudt: een typisch Parijse bistro, de Notre-Dame, de Place du Tertre, La Madeleine...

Met uitscheurbare bladen!

Geef dit boek cadeau aan je geliefde, samen met een citytrip naar Parijs, en het dromen kan beginnen.

Van puntje tot puntje. Parijs | Oliv Steen
ISBN 9789022332269 | €12.50 | 96 blz.| Paperback
Manteau

---------------------------------------------------------------------------------

Omcirkel de puntjes. Rangoli

Na kleuren voor volwassenen en puntjes verbinden: Rangoli!

Indiase vrouwen tekenen deze patronen met krijt of vormen ze in het zand voor de drempel van hun huis. Met dit boek kun je je deze harmonieuze kunstvorm op een eenvoudige manier eigen maken. Concentreer je op het lijnenspel en neem de tijd om de rangoli nauwkeurig na te tekenen. Met hindoewijsheden, zenspreuken en citaten van kunstenaars nodigen we je uit om alles even los te laten en alleen met de beweging van je hand bezig te zijn.

Omcirkel de puntjes. Rangoli | Nicole Masson
ISBN 9789022332252 | €12.50 | 96 blz. | Paperback