Maandagochtend 11/12: Verse columns thuis geleverd door Wouter Deprez en Guinevere Claeys

Sinds dinsdag 13 september 2016 bezetten Guinevere Claeys en Wouter Deprez in De Standaard de rechterbovenhoek van pagina 3 met een wisselcolumn. Manteau bundelde recent hun Kortgedingen in het gelijknamige boek.

Voor vele lezers van De Standaard zijn hun bijgedachten over, naast, tussen of net weg van het nieuws dagelijkse prik aan de ontbijttafel. Op maandagochtend 11 december doen de auteurs er nog een persoonlijke schep bovenop. Ze zijn dan al vroeg uit de veren om enkele lezers te verheugen met een bijzonder bezoek en brengen hen de dampend verse column van de dag, met enkele extra exemplaren uit Kortgedingen live bij uw eerste koffie. Of dat nu thuis is, of elders.

Deelnemen kan ten laatste op 7 december via www.wpg.be/kortgedingen, met vermelding van het adres waar ze kunnen langskomen. Onze jury beslist bij wie er zal worden aangebeld. Wie niet bezocht kan worden, kan om 10u30 terecht bij de laatste stop:

Paard Van Troje
Kouter 113, 9000 Gent

Wilt u graag verslag uitbrengen van deze bijzondere voormiddag, of hem mee aankondigen? Neem dan zeker contact op met Ellen Van Minnebruggen via [email protected] of 03 285 73 25.

Over Kortgedingen

In De Standaard bezetten Wouter Deprez en Guinevere Claeys sinds dinsdag 13 september 2016 de rechterbovenhoek van pagina 3. Eén kolom beurtelingse bijgedachten, over, naast, tussen of net weg van het nieuws. 1200 tekens over de grote waan van de dag, en ook al eens de kleine. De komiek en de journaliste schrijven over buiten en binnen, de blik en het hart wijd open. Hun pagina 3-gedachten, 6 dagen op 7, laten zich zo lezen als een eigengereide kroniek van een net zo weerbarstige tijd. Deze columns werden verzameld in Kortgedingen.

Wouter Deprez en Guinevere Claeys, Kortgedingen
ISBN 9789022335161 | 192 blz. | € 19,99 | Paperback met flappen