Ontdek de kracht van een goed verhaal, vanaf nu ook online!

Een blik achter de schermen!

De boeken en strips van WPG België (Manteau, Standaard Uitgeverij en De Bezige Bij Antwerpen) staan al jaren garant voor eindeloos leesplezier. We zijn een (t)huis van en voor verhalenmakers: trendy lifestyle, literatuur en populaire romans, succesvolle thrillers, literaire en populaire non-fictie, inspirerende kookboeken, boeken voor kinderen en jongeren van alle leeftijden, strips.

Vanaf vandaag laten we al onze verhalen ook online tot leven komen. Op onze vernieuwde website www.wpg.be vindt u alles wat u altijd al wilde weten over onze schrijvers, boeken en medewerkers. Via de verschillende social media kanalen, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en Vine bieden wij een blik achter de schermen van onze uitgeverij en kan u in real time volgen hoe het er bij ons aan toe gaat.

Bookmark dus vanaf nu www.wpg.be en

• krijg als eerste al het nieuws over onze schrijvers en hun boeken
  • volg live de Boekenbeurs
  • krijg 100 dagen lang elke dag een boek- of striptip van onze schrijvers, uitgevers en medewerkers: #bookaday (op Instagram en Vine)
  • win één jaar gratis boeken of strips
  • volg het dagelijks leven van onze schrijvers en uitgevers via hun blogs
  • kortom: laat u verrassen door alle talent dat we in huis hebben: jong en oud, gevestigd en nieuw!

Niets evenaart de kracht van ene goed verhaal. U vindt bij WPG verhalen die u doen nadenken, u ontroeren, u laten lachen. Verhalen die met een andere blik naar de wereld rondom u doen kijken en vooral zin geven om het leven zo intens mogelijk te leven. Maak kennis met al het talent hier aanwezig, jong en oud, gevestigde waarden, maar ook nieuw talent. Geniet van onze boeken, strips en verhalen, waarvan u eigenlijk wilt dat ze nooit zouden eindigen.
- Uitgeefdirecteur Marianne De Baere

Liesbeth Janssen