Sofie Dumont en YAY slaan de handen in elkaar en nodigen u uit voor de feestelijke lancering van 'Op de groei 2: Samen eten is lekker en leuk'!

Geen betere setting om 'Op de groei 2: Samen eten is lekker en leuk' in voor te stellen dan YAY, de gloednieuwe concept store in Antwerpen-Zuid. Bij YAY kan je terecht voor concepten en ideeën op maat voor (kinder)feestjes allerlei. Op 1 april bent u er welkom vanaf 15u om Sofie Dumont te feliciteren met 'Op de groei 2', om te proeven van de originele, feestelijke recepten voor kinderen uit haar gloednieuwe boek en om u te laten inspireren door de bijzondere setting van YAY.

Graag uw komst bevestigen voor 29 maart via [email protected].

www.mijnkindeetalles.be
www.dekleineballon.be

Heerlijke recepten voor al die spannende 'eerste keren': de eerste vaste maaltijd, het eerste verjaardagsfeestje en de eerste brooddoos.

• Het tweede deel in de succesvolle driedelige Op de groei-reeks
  • Met lekkere én gezonde tips en tricks om te koken voor peuters tot drie jaar

Sofie kiest net als in het eerste Op de groei-boek voor vernieuwende recepten die de smaakzin van je kind ontwikkelen en snel klaar zijn in de dagelijkse drukte van een jong gezin. Verse en gevarieerde gerechten: geschikt voor de kleinsten en met pittige extra’s voor de mama’s en papa’s.

Voor een topverjaardag maak je hartige en zoete hapjes met hier en daar een retrotwist uit je eigen kindertijd. Het zoets voor in de klas of de taart voor op het feestje met de vriendjes, het is allemaal gezond, lekker én fun.

Sofie laat je in Op de groei 2 ook meekijken in de brooddoos van haar dochter Grace. Een kleurrijke combo van groenten, fruit en heerlijke vieruurtjes. Succes gegarandeerd!

Nieuwsgierig naar de andere boeken in de reeks?

• Op de groei 1: lekker eten begint in de buik staat vol inspirerende gerechten voor tijdens de zwangerschap en de eerste 9 maanden van je kindje.
  • Op de groei 3: samen koken zorgt voor lekkerbekken verschijnt in het najaar van 2016 en biedt je haalbare en gevarieerde gerechten om samen met je opgroeiende kind van 3 tot 6 jaar en ouder te bereiden.

Sofie Dumont werd in 2009 bekroond als Belgische Lady Chef van het jaar. Deze media-aandacht lanceerde haar als schermgezicht, met achtereenvolgens de programma's Goe gebakken en De meesterbakker. Met De keuken van Sofie, waarvan in het najaar een nieuwe reeks verscheen, heeft ze een plaatsje verworven tussen Vlaanderens populairste koks.

----------------------------------------------------------------

Op de groei 2: samen eten is lekker en leuk | Sofie Dumont