'Poeslief': een nieuw hartverwarmend boek van Veronique Puts

Deze week verschijnt Poeslief, het vierde boek over de katten van Veronique Puts. Het is een nieuwe verzameling verhalen, foto’s en tekeningen over het leven van Pernod, Cootje en Chatblis, de bekendste katten van Vlaanderen.

'Veronique Puts is zo'n schrijfster die, tussen de regels door, kopjes en aaitjes geeft, tot je spint van vrolijkheid.' - Sven Ornelis, Q-Music

'Veronique Puts is niet alleen een steengoede illustratrice, met haar geestige en nooit sentimentele stukjes over haar Devon Rex-katten Pernod en Chatblis en Cootje bewijst ze dat ze daarnaast een prima columniste is.' - PlusMagazine

'Instant feelgood.' - Hilde Sabbe, Het Laatste Nieuws

Het boek vertelt het verhaal van het overlijden van Chatblis en de gevolgen daarvan voor kater Pernod. Gelukkig komt er hulp in de vorm van een onberekenbaar kitten: Cootje Du Rhône. Met de komst van Cootje begint er voor Pernod een nieuwe romance.

Poeslief: een feelgood boek vol glimlachjes en met hier en daar een traan voor elke kattenliefhebber.

Pernod en Cootje zijn de sterren van de wekelijkse column ‘Miauwkes’ in het meest gelezen blad van België. Dagelijks volgen duizenden Vlaamse en Nederlandse kattenliefhebbers de belevenissen van de katten via o.a. Facebook. Ook in de internationale blogwereld zijn de poezen prominent aanwezig.

Veronique Puts is auteur, schilder en fotograaf. Ze woont met haar echtgenoot cabaretier Geert Hoste en haar katten in Antwerpen. Puts publiceerde elf boeken, waaronder zeven kinderboeken. Haar boeken werden bekroond door de Vlaamse Kinder- en Jeugdjury en verschenen in diverse talen.

Contacteer ons gerust voor aanvullende informatie, illustraties of foto's uit het boek of een recensie-exemplaar.

--------------------------------------------------------------------------

Poeslief | Veronique Puts