'Snel gefikst!' - Huishoudprobleem(pje)? Dries & Yuri to the rescue!

Talloze tips & tricks in een gloednieuwe huishoudbijbel

Alle tips die ooit verschenen én een pak nieuwe en handige weetjes

'Het boek dat iedereen moet kopen voor zijn zoon of dochter' - Libelle TV

Wat kan je nu echt doen tegen koude voeten? Hoe leg je krakende plankenvloeren het zwijgen op? Je wil opruimen, maar weet niet hoe je eraan moet beginnen? Heb je ook van die vervelende deodorantvlekken op je T-shirt en heb je geen idee hoe je die kan verwijderen? En voelen jouw handdoeken ook als karton aan als ze net gewassen zijn en wil je graag weten hoe je dat kan vermijden? Of ben je wanhopig op zoek naar een manier om je oven weer proper te krijgen?

Geen reden om nog langer uit te stellen: met de tips van Dries en Yuri is alles snel gefikst!

Na het succes van hun bestseller Trek je plan in 50 stappen deelden ze hun goede raad in verschillende columns en rubrieken. Voor de samenstelling van de ultieme huishoudbijbel, selecteerden ze daaruit de handigste tips en weetjes om het leven aangenamer te maken: bij de schoonmaak, de afwas, de was, het opruimen of het klussen. Daarbovenop vind je in het boek nog een pak lifehacks die je gewoon moét ontdekken!

Een tipje van de sluier? Je kan je toilet schoonmaken met een blikje cola. Echt.

Dries Henau (1984) en Yuri Vandenbogaerde (1988) zullen de geschiedenis ingaan als de mannen die hun volk op een aangename en leuke manier leerden wassen. Exit de saaie wassalons met een troosteloze tl-verlichting waar je moedeloos naar een draaiende wasmachine zit te kijken. Hallo, WASBAR! Met dit concept wonnen ze naast Topstarter (VRT) en vele prijzen voor het unieke ontwerp van WASBAR ook “Belgium’s New Brand of the year.” Hun niet aflatende zoektocht naar oplossingen voor (niet) alledaagse problemen levert ook Snel gefikst op: een nieuwe bijbel waarmee echt iedereen zijn plan kan trekken in én rond het huis.

__________________________________________
Dries Henau & Yuri Vandenbogaerde, Snel gefikst