'Studentenkost' - Opgelucht na die helse examens of toch al knikkende knieën voor de 2de zit?

Met dit kookboek sprokkel je energie en win je tijd: dé combinatie in tijden van studie of feestgedruis

De examenresultaten zijn bekend en de zomervakantie staat voor de deur: redenen genoeg om uit je dak te gaan! Of je nu klaar bent voor een hele zomer feest, of je bereidt je alvast voor op de tweede zit: Studentenkost biedt 55 recepten om op een snelle, gezonde en goedkope manier energie te sprokkelen.

Van het eerder uitgegeven Studentenkookboek werden al meer dan 13.000 exemplaren verkocht en ook Studentenkost staat weer boordevol heerlijke recepten om studenten uit de buurt van smakeloze conserven en ongezonde kant-en-klaarmaaltijden te houden.

Want studenten houden ook van lekker eten!

In Studentenkost vind je genoeg variatie: van een dagelijkse snack voor tijdens de les tot een heerlijke maaltijd met vrienden. Niet alleen smaakvolle klassiekers komen aan bod, maar ook hippe nieuwkomers krijgen een plekje in dit handige kookboek. Denk bijvoorbeeld aan gelakte kip op spiesjes, balletjes van rundvlees en ras el hanout, gegratineerde macaroni met kipnuggets, soesjes van mascarpone met vanillesmaak of Nutella-taart...

Met een minimum aan ingrediënten bokst iedere student in een mum van tijd de ultieme studentenkost in elkaar.

---------------------------------------------------------
Studentenkost | Mélanie Martin & Emanuela Cino