Succesvolle booklaunch voor 'Hou je manieren'

Hou je manieren in 50 stappen, het nieuwe boek van WASBAR-jongens Dries & Yuri, werd gisteren feestelijk voorgesteld op het Jaguar Land Rover hoofdkwartier. Veel bekende gezichten kwamen het duo feliciteren en de kleurrijke foto's uit het boek bewonderen. Dries & Yuri toonden hoe het moet en zagen dat het goed was.

Van hun vorige boek, Trek je plan, gingen al meer dan 10.000 exemplaren over de toonbank!

Hou je manieren ligt vanaf vandaag in de winkel.

Hou je manieren - ISBN 9789022330456 - € 19,99 - 160 blz - paperback met flappen - Manteau

----------------

Dries & Yuri gaan op 8 november tijdens de boekenbeurs in gesprek met actrice en social media-fenomeen Joy Anna Thielemans. Over jong en ambitieus zijn, vriendschap en nieuwe omgangsvormen. Studio Brusselpresentator Sam De Bruyn modereert (15u; oranje podium). Signeersessies vinden plaats op 8 november, 9 november en 11 november. De juiste uren vind je terug op de site van de Boekenbeurs: http://www.boekenbeurs.com/