Super Slank - Super Snel - Super Goedkoop

Drie nieuwe titels in de Super-reeks

3 Nieuwe titels in de Super-reeks
Ruim 50 recepten in Super Slank voor minder dan 500 calorieën.
Ruim 50 recepten in Super Snel in minder dan 30 minuten.
Ruim 50 recepten in Super Goedkoop voor minder dan € 2,50 per persoon.

Super Slank - ISBN 978 90 223 3009 8 - € 14,99 - 120 blz.
Super Snel - ISBN 978 90 223 3008 1 -  € 14,99 - 120 blz.
Super Goedkoop / Marleen Van Gaver - ISBN 978 90 223 3007 4 - € 14,99 - 130 blz.

Af en toe een weekje met lichte maaltijden inlassen, bijvoorbeeld voor de zomervakantie of na de feestdagen, kan nooit kwaad. Maar ook dan hoef je geen honger te lijden en kun je van een lekkere maaltijd genieten. Dat zie je direct wanneer je Super Slank openslaat.

Iedereen kent het wel. Je hebt een drukke dag achter de rug, je komt moe en hongerig thuis… Je kunt niet elke dag diepvriespizza of frietjes op tafel zetten. Maar echt uitgebreid kokkerellen zit er op zo’n avond ook niet in. Een voedzame en gezonde maaltijd bereiden hoeft echter niet veel tijd in beslag te nemen. En wie denkt dat snelle gerechten dan weer niet lekker zijn, heeft het helemaal mis. Grasduin maar eens in Super Snel.

Het is een fabeltje dat lekker, gevarieerd en gezond eten per definitie duur is. Wie verstandig inkopen doet en een dosis creativiteit aan de dag legt, kan een heerlijke én goedkope maaltijd op tafel toveren. Super Goedkoop is daar het beste bewijs van. Met dit boek op de keukentafel kun je elke dag voor minder dan 10 euro een smakelijke hoofdmaaltijd voor vier personen bereiden.

Lies Maes