'Super Soep' - na de powerjuices en smoothies de ideale manier om je lichaam te reinigen

Voor een slanke lijn, gezonde darmen, meer energie én een goed humeur

Gwyneth Paltrow schreef er al over op haar website GOOP: het soepdieet is dé nieuwe manier om te detoxen. Maar soep kan meer voor je gezondheid betekenen dan die jaarlijkse reiniging. Of je nu wilt afvallen, je immuniteit versterken of gewoon gezond wilt leven: in 'Super Soep' vindt je altijd een soep die bij je past.

Ontdek zelf hoe soep je gezondheid een boost kan geven: Souping is nu al een werkwoord!

Van de essentiële ingrediënten over de bereidingswijze tot de bewaarmethoden: in Super Soep lees je werkelijk alles over soep. Met de 80 heerlijke, gezonde en seizoensgebonden recepten kan je verder meteen aan de slag en leer je hoe je een hartige, zoete, voedzame, stimulerende of juist kalmerende soep kunt klaarmaken en bewaren.

In Super soep vind je ook 10 reinigingsprogramma's van twee tot zeven dagen die je helpen om gewicht te verliezen, je lichaam te zuiveren of een enorme energieboost te krijgen.

Dankzij de nuttige voorbereidings- en bewaartips hebben ook drukbezette koks geen excuus meer voor een gezonde 'soup-on-the-go'!

Alison Velazquez lanceerde in 2014 het concept Soupology (tegenwoordig bekend onder de naam Skinny Souping) en heeft sindsdien veel succes met haar verschillende detoxprogramma's. Haar achtergrond als privéchef en cateraar, en het feit dat ze al twintig jaar vegetarisch is, hebben haar geïnspireerd om dit kookboek tot stand te brengen.

---------------------------------------------------------
Super Soep | Alison Velazquez