Toni Coppers wint Knack Hercule Poirot-prijs 2014

Toni Coppers heeft met zijn Liese Meerhout-thriller 'Dood water' de Knack Hercule Poirot-prijs 2014 gewonnen. Met die prijs bekroont Knack de beste Vlaamse thrillerauteur die een misdaadroman uitbracht tussen 1 oktober 2013 en de Boekenbeurs in november 2014.

Dood water is het nieuwste boek in de succesvolle reeks rond de koppige, lichtjes chaotische commissaris Liese Meerhout en haar team bij de Antwerpse recherche. Vanaf 2015 komen de avonturen van Liese Meerhout bij VTM op het scherm. Toni Coppers timmert met dit zevende boek met almaar meer meesterschap aan zijn oeuvre.

-------------------------------

ISBN 9789022329634 – 21,99 € – 304 blz. – Paperback – Manteau

-------------------------------

De auteur is beschikbaar voor interviews.