'Vallen in liefde': de nieuwe roman van Philippe Diepvents

Een verhaal over gestruikelde mensen en over hoe wij achter liefde aan hollen, met vallen en opstaan.

Aan het begin sterft Holly. In de halfslaap tussen leven en wat daarna komt, vertelt ze over de vier personen die betrokken zijn bij haar dood. Vier levens die je doen afvragen of er op deze aardbol iemand is die weet waar hij mee bezig is. Of het wel goed gaat met ons, mensen, tegenwoordig.

Vallen in liefde is een boek over gestruikelde mensen. Het is een verhaal over de ontelbare vormen waarin liefde zich voordoet en hoe wij daar dan achteraan hollen, met vallen en opstaan. Het is ook een boek voor mensen die van boeken houden, zo veel dat ze ze stiekem zouden willen knuffelen.

Over zijn debuut Bobby Ewing Blues, dat binnenkort verfilmd wordt:

‘Meeslepende debuutroman' **** – Cutting Edge

Bobby Ewing Blues is een boek dat je zeker gelezen moet hebben en Philippe Diepvents een naam om te onthouden voor de toekomst.’ – Iedereenleest.be

Philippe Diepvents is 38, woont in Gent en durft nogal eens te fronsen over de wereld. Hij denkt dat een schrijver een beetje hoort te zijn als een archeoloog die uren met een borsteltje staat te vegen over een Etruskische vaas. De archeoloog met het borsteltje maakt de vaas niet mooier, hij zorgt er alleen voor dat je die kunt zien zoals ze is. Philippe is overigens de enige mannelijke redacteur bij Charlie Magazine.

'Vallen in liefde' wordt op 23 september voorgesteld in Backstay Bar Gent. De auteur is beschikbaar voor interviews, graag een seintje.

----------------------------------------------------------------

Vallen in liefde | Philippe Diepvents