'Van den hond' - Pedro Elias verschijnt op 17 oktober

Eindelijk een grappig boek dat kan ontroeren!

Bekijk hieronder de eerste ontluisterende reacties van o.a. Tomas De Soete, Herman Brusselmans, Adriaan Van den Hoof en Otto-Jan Ham!

Pablo is de hond. Pedro het baasje. Samen hebben ze een aantal problemen die ze willen oplossen. En daar begint het probleem... Van den hond is een humoristische maar vooral melancholische wandeltocht van twee spartelende zielen door een verkaveling waarvan je na het lezen van dit boek zult hopen dat je er woont. Al was het maar om ze eens in het echt te zien.

‘Geniaal! Maar genoeg over mezelf, Van den hond is hilarisch en ontroerend.’ – Philippe Geubels

‘Onder een delicaat laagje hoogst verrukkelijke woordenslagroom schuilt de meedogenloze crumble van de waarheid. Pedro doet het!’ – Bent Van Looy

'Pedro Elias is de Dostojevski van Deurne, de Shakespeare van 't Stad, de Carmiggelt van Caneghem, de Elsschot van Edegem, maar toch vooral de Pedro van Elias en dat verheft ons hart. Maak plaats voor dit nieuwe talent!' Marc Didden

‘Geestige en poëtische tranches de vie geserveerd door de unieke Pedro Elias en zijn nieuwe muze, de hond Pablo. Niet voor mensen die humor een overschat concept vinden…’ – Erik Van Looy

Pedro Elias is een van de creatieve motoren achter programma’s als De Slimste Mens ter Wereld en Scheire en de schepping. Hij woont samen met z’n vriendin, een zoon, een hond en een aantal angststoornissen in Berchem. Hij maakte met Kamagurka cartoons voor het Vlaamse HUMO, het Nederlandse NRC, het Franse Charlie Hebdo, het Duitse Titanic, het Mexicaanse El Chamuco en het Mongoolse blad Down.

Van den hond – ISBN 9789022330647 – € 19,99 – 160 blz. – Paperback – Een uitgave van Manteau | Drie

Pablo én Pedro zijn beschikbaar voor interviews.