Vraag het aan Mark! Nu extra dik!

De leukste antwoorden op de gekste vragen. Niet altijd wetenschappelijk correct, maar wel 100% Mark Vertongen!

De vraag of je frietjes kan bakken in kaarsvet heeft reeds een afdoend antwoord gekregen. Omdat Mark nog steeds letterlijk bedolven werd onder de gekste vragen, besloot hij om orde op zaken te stellen.

Met zijn antwoordkarretje ging hij dagelijks op vragenronde bij jou in de buurt. Je betaalt met een moeilijke of simpele vraag en krijgt een geestig antwoord in de plaats.

Het boek verzamelt de leukste vragen van het afgelopen jaar. Wat te denken van 'Hoe kan ik de groeten doen aan president Obama?' Of 'Waar komen de kinderen nu echt vandaan?'. De antwoorden zijn als steeds 100% Marksiaans: knotsgek, niet altijd even wetenschappelijk correct, maar wel verhelderend en to the point.

Ook Bart De Wever en Herman Van Rompuy werkten mee aan het boek. Geloof het of niet!

Hoog tijd voor een nieuwe dosis Mark!

Kan Mark Antwerps burgemeester Bart De Wever nog aan het lachen brengen?

PDF - 4.8 Mb

vraag-het-aan-mark-2---drukklare-versie-15-9-58.pdf