Wetten van terreur - Christopher Reich

De absolute meester van de financiële thriller!

De New York Times-bestseller Christopher Reich keert na Wetten van bedrog en Bankier van de duivel terug naar de verraderlijke wereld van Wall Street. Wetten van terreur is een hyperintelligente financiële thriller op het kruispunt van fiscaal gesjoemel en internationaal terrorisme. Echo's van Edward Snowden en The Wolf of Wall Street zijn nooit veraf. ISBN 978 90 223 2943 6 – 21,99 € - 392 blz. – Paperback - Uitgave van Manteau

Robert ‘Bobby’ Astor is een rijzende ster aan het financiële firmament, goochelend met miljoenen en miljarden. Hij staat op het punt om zijn grootste slag ooit te slaan. Maar alles verandert als zijn vader, de voorzitter van de beurs van New York, vermoord wordt in een spectaculaire aanslag bij het Witte Huis, terwijl hij op weg is naar de president om hem een verschrikkelijk geheim toe te vertrouwen.

In de naweeën van de aanslag ziet Bobby zijn fortuin slinken. Een cryptische aanwijzing leidt hem dieper in het web van leugens rond de dood van zijn vader en uiteindelijk ontdekt hij een internationale samenzwering die niet alleen zijn eigen leven bedreigt, maar het volledige financiële systeem van de Verenigde Staten.

Een briljante thriller - James Patterson

Reich op het toppunt van zijn kunnen. De Grisham van Wall Street. - David Baldacci

Reich is een superster. - Lee Child

Christopher Reich werd geboren in Tokio en groeide op in de VS en Zwitserland. Hij debuteerde in 1998 en won in 2006 de International Thriller Writers Award. Momenteel woont hij met zijn gezin in Californië.

Lies Maes