Zoet & licht - Daisy Lowe

60 gezonden lekkernijen

Daisy Lowe, internationaal fotomodel en dochter van zangeres Pearl Lowe en zanger-acteur Gavin Rossdale, was als kind al een zoetekauw. Als model moet ze natuurlijk op haar lijn letten, maar ze weigert zichzelf uit te hongeren voor dat beruchte maatje zero. De drang naar zoet bleef... Omdat geraffineerde suikers aan de basis liggen van heel wat gezondheidsproblemen en omdat Daisy gluten- en lactose-intolerant is, ging ze op zoek naar alternatieven lekkernijen, die ze nu in Zoet & licht met je deelt.

Haar recepten zijn soms suikervrij, soms glutenvrij, soms lactosevrij, soms vegan, maar altijd zoet, licht en lekker.

ISBN 9789022330555 - € 19,99 - 144 blz. - gebonden, full colour - Een uitgave van Manteau

Energieballetjes met haver & veenbes, spelt & amandelkoekjes, citroensorbet met muntsiroop, abrikoos & gembercake, ultieme chocolade & avocadotaart..

Daar zegt niemand toch nee tegen? En dankzij Zoet & licht kun je er volmondig ja op zeggen.

Goed nieuws voor zoetebekken die geen overdosis suiker willen binnenkrijgen. Brits model Daisy Lowe schrijft een handig kookboek waarmee je je verlangen naar zoetigheden kan inlossen zonder te moeten inboeten aan gezondheid. De zestig recepten in haar kookboek bieden natuurlijke alternatieven voor artificiële suikers.  - Weekend Knack

Daisy Lowe is een internationaal gerenommeerd fotomodel, die op vijftienjarige leeftijd in het Londense Camden ontdekt werd. We zijn inmiddels tien jaar verder. Daisy figureerde in vele modecampagnes, o.a. van Marc Jacobs, Louis Vuitton en Agent Provocateur, liep modeshows van Chanel, Vivienne Westwood en Anna Sui, en verscheen in de Italiaanse en Britse Vogue, In Style, Glamour en Harper's Bazaar. Ze werd gefotografeerd door 's werelds bekendste fotografen, zoals Marip Sorrenti, Steven Klein, en Steven Meisel en ze was gezondheidsambassadeur voor de Sunday Times Style magazine. Zoet & licht is haar eerste boek.

Lies Maes